Vydatná horká ovesná kaše

I když na snídani vajíčka milujeme, je někdy potřeba si dát i něco jiného 🙂 a tak jsme poslední dobou začali zkoušet různé varianty ovesných kaší, které jsou výborné, zasytí až do oběda a obsahují samé dobré věci. Tato verze je na teplou ovesnou kaši. Když si ji ale dáte do skleničky a tu do lednice a kaši jíte až vyhlazenou, není o nic horší. Někteří ji tak mají dokonce raději 🙂 Na kaši je super hlavně to, že je jen na vás, jak si ji ozdobíte. Můžete si tam dát tunu ovoce, které máte rádi a pořád to bude krásná, barevná a zdravá snídaně.



INGREDIENCE (2 porce)

  • hrnek mléka (klidně i rostlinného)
  • 3/4 hrnku ovesných vloček
  • chia semínka
  • sušené ovoce
  • med/agáve/javorový sirup
  • loupané mandle/buráky

RECEPT

1. Do malého hrnce dejce mléko a rovnou i vločky. Já používám ty klasické, ale určitě i jiné typy budou dobře fungovat. Hned můžete přidat ještě trochu sušeného ovoce. Já jsem v tomto receptu dala sušené goji a kandovanou dýni, která je taky super. Použít ale můžete opravdu téměř jakékoliv sušené ovoce. Na oslazení přidejte lžičku medu nebo sirupu. Kaši na středním plameni za občasného míchání vařte, dokud nezhoustne do vámi požadované konzintence. Pak přidejte chia semínka.

2. Na malé pánvičce vedle si nasucho opečte pár oloupaných mandlí, buráků, nebo jakýchkoliv jiných oříšků. Opečením dostanou výraznější chuť a budou křupavé, takže jemnou kaši krásně ozvláštní. Jakmile je kaše uvařená, posypejte ji umytými čerstvými borůvkami a opraženými oříšky. Já ji ráda sním hned teplou, ale můžete ji takto nechat v lednici třeba do odpoledne a dát si ji i s kávou jako zdravý dezert.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..