Quinoa kaše s mandlovým mlékem a ovocem

Pokud jste si na začátku nového roku dali nějaká předsevzetí, je pravděpodobné, že k nim patřilo i zařazení zdravého jídla a trochu toho cvičení do vašeho života. Takhle snídaně svěžímu jídelníčku plně odpovídá, navíc chutná skvěle. Jestli jste quinou ještě neochutnali, po téhle kaši si ji zařadíte do obvyklého inventáře vaší spíže.



INGREDIENCE

  • 500 ml mandlového mléka
  • 120 g červené quinoy
  • lžíce skočice
  • 50 g goji
  • hrst borůvek
  • hrst semen granátového jablka

RECEPT

1. Pokud budete mandlové mléko připravovat doma, začněte právě s ním. Předem si také na 10 minut namočte quinou do studené vody. Tím se vyvarujete její případně hořké chuti. Mléko potom vlijte do středního hrnce společně s quinoou a začněte vařit. Po asi 20 minutách vaření, kdy by quinoa měla být měkká a kaše hustá, přidejte sušenou kustovnici – goji a skořici. Zamíchejte a kaši naservírujte do misky. Posypejte omytými borůvkami a vyloupanými semeny granátového jablka. Dobrou chuť.




Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..